وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

کلاهبرداری

الی 66567311-021 16

همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)


با سلام خدمت وکیل محترم

سلام من مدت 5 سال با یه آقای که از طریق اینترنت آشنا شده بودم به نام میلاد سامانیان تلفنی در ارتباط بودم تو این 5 سال ایشون پول زیادی از من گرفتن سال گذشته که رفتن قرار بود پولا رو بریزن حسابم ولی نریختن و خطاشون هم خاموشه و هیچ آدرسی ازشون ندارم فیشای واریزی رو دارم نمیخوام خانوادم بفهمن لطفا راهنماییم کنید ممنون.

 پاسخ وکیل پایه یک دادگستری

با سلام خدمت شما دوست عزیز

با سلام چنانچه شهود یا مستندات واریزی داشته باشید موضوع از جنبه حقوقی قابل اقدامه و از جنبه کیفری هم چنانچه عناصر جرم کلاهبرداری وجود داشته باشه قابل طرح می باشد مضافاً اینکه می توانید نشانی و اقامتگاه خودتون را محل دیگری غیر از نشانی خانواده اعلام کنید

موفق باشید

پرسش حقوقی از وکیل پایه یک دادگستری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.