وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

نفقه زن پس از مرگ همسر

16الی 66567311-021

همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)


با سلام خدمت وکیل محترم

بعد از مرگ شوهر نفقه زن بر عهده ی چه کسی است؟

 پاسخ وکیل پایه یک دادگستری:

با سلام خدمت شما دوست عزیز

زوجه در عده وفات نفقه ندارد و بعد از اتمام عده وفات نیز نفقه ای به وی تعلق نخواهد گرفت تعلع حقوق بازنشستگی زوج به زوج و فرزندان بعد از فوت خارج از مقوله حقوقی نفقه می باشد. و اگر زن بعد از فوت زوج ادعایی نسبت به نفقه ایام گذشته خود داشته باشد می تواند از اموال حین الفوت زوج دین خود را وصول نماید.

موفق باشید

وکالت بلاعزل

16الی 66567311-021

همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)


با سلام خدمت وکیل محترم

مادر شوهرم ، میخواهد با رضایت خود به من  وکالت بلا عزل بدهد. آیا میتوانم با آن وکالت مسکن او را بفروشم و یا اجاره دهم؟

 پاسخ وکیل پایه یک دادگستری:

با سلام خدمت شما دوست عزیز

بله مشروط بر انکه  وکالت نامه تام باشد و حق فروش مسکن برای شما قید شده باشد

موفق باشید

خرید گوشی ورژن پایین

16الی 66567311-021

همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)


با سلام خدمت وکیل محترم


من حدود 20 روز پیش از یک فروشنده گوشی موبایل در خ جمهوری یک دستگاه گوشی موبایل خریداری کردم
و از آجایی که برخی از این نوع گوشی ها در بازار وجود دارند که اصطلاحا به آنها رفرشی میگویند یعنی تعمیر مجدد در کار خانه . یعنی این که گوشی معیوب بوده و آقای فروشنده میگوید اینطور نیست . چطوری و کجا میتونم شکایت کنم و درخواست بازبینی توسط کارشناس بکنم تا صحت گفته های من یا فروشنده رو تایید کنه

 پاسخ وکیل پایه یک دادگستری:

با سلام خدمت شما دوست عزیز

به اتحادیه صنف مراجعه کنید
واگر حل نشد به شورای حل اختلاف محل مراجعه کنیدومطالبه خسارت کنید

موفق باشید

بردن لوازم منزل بدون اجازه همسر

16الی 66567311-021

همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)


با سلام خدمت وکیل محترم


همسرم چند ماه پیش بدون اجازه بنده مقداری از اثاثه منزل را به همرام دو میلیون تومان پول که از حسابم برداشت کرده با خود به مکانی نامعلوم برده است.شکایت مبنی بر سرقت کردم بازپرس رای مبنی بر اینکه از منزل خودش برده است را صادر کرد !!!

سوال من اینست که با توجه به اینکه همه ی این اقلام را بنده در طول این چند سال تهیه کرده ام مثل ماکروویو-سرخ کن - تلویزیون ال سی دی -فرش و...که هیچکدام جزو جهیزیه ایشان نبوده اصولا جهیزیه ای هم نداشته و کلا سیاهه هم ندارد میتوانم این اقلام را پس بگیرم؟مبلغی را که از حسابم برداشت کرده با توجه به پرینت حسابم و انتقال به حساب ایشان میتوانم پس بگیرم؟ بآیا حق اعتراض به حکم دارم ؟ایشان مهریه اش را اجرا گذاشته است میتوانم مبلغ این اموال را به حساب مهریه بیاورم؟

 پاسخ وکیل پایه یک دادگستری:

با سلام خدمت شما دوست عزیز

اگر بتوانید بوسیله فاکتور یا هر چیز دیگری از جمله شاهد ثابت کنید که اجناس را خودتان خریده اید میتوانید به نتیجه برسید اما در مورد حساب بانکی میتوانید به راحتی شکایت سرقت کنید

موفق باشید

ازدواج بدون اجازه پدر

16الی 66567311-021

همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)


با سلام خدمت وکیل محترم


خانواده ام به من اجازه ازدواج با فرد مورد نظرم را به من نمیدهند برای بررسی در دادگاه پسر باید دارای په شرایطی باشد تا دادگاه اجازه ازدواج بدهد؟

 پاسخ وکیل پایه یک دادگستری:

با سلام خدمت شما دوست عزیز

هم کفو بودن را بررسی می کند یعنی حداقل معیار ها برا ازدواج را داشته باشید

موفق باشید