وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

کلاه برداری توسط شرکت سوری| پرسش حقوقی

همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)


با سلام خدمت وکیل محترم

یک شرکی از بنده کلاه برداری کرده شکایت کردم و شرکت محکوم شده ولی چون شرکت هیچ اموالی نداره و کلا تعطیل شده کسی از اعضای شرکت جواب گو نیست و شکایت هم همنطور باقی مانده و قاضی هم اصرار داره که باید مال معرفی کنی خواهشا معرفی بفرمایید چکار کنم ؟ دو نفر از سهامدارن شرکت به نسبت سهام خود سهم خود را پرداخت کرده اند ولی بقیه زیر بار نمی روند
ممنون

 پاسخ وکیل پایه یک دادگستری:

با سلام خدمت شما دوست عزیز

سلام اگر شرکت سهامی باشد سهامداران به نسبت سهام مسئولند و اگر نباشد هر شرکتی مقررات مخصوص به خودش را دارد ولی میتوان از نحوه اجرای محکومیت های مالی در این خصوصراستفاده کرد در همه انواع شرکت های تجاری موضوع ماه 20 قانون تجارت موفق باشید

موفق باشید

تجارت | سوال حقوقی

همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)


با سلام خدمت وکیل محترم

من حدود دو سال پیش با یک شریکت تولید ورمی کمپوست قرارداد نوشتم که من کرم از ان شرکت بخرم و پس از تولید به همان شرکت بفروشم وقتی که من زمان تولیدم فرا رسید ان شرکت امتناع کرد با هزار بدبختی و زیر قیمت مقداری از کود تولیدی را به شرکت دادم که پس از دوندگی زیاد یک چک حامل به مبلغ چهار میلیون تومان از ان شرکت بابت کود هایم گرفتم و اون شرکت هم باقی تولید ما را نخرید و ماهم مجبور شدیم برای اینکه کارگاه را تحویل بدیم کودها و کرم ها را بریزیم تو بیابان حال این شرکت ورشکست کرده و بعد یک سال که از تاریخ چک حاملش که من پاس کردم گذشته رفته شکایت کرده که من کود تحویل این شرکت ندادم چون من از انها رسید ندارم فکر کردم خود چک رسید کودم هست حالا نمیدونم روز دادگاه من بدبخت چکار کنم
ممنون

 پاسخ وکیل پایه یک دادگستری:

با سلام خدمت شما دوست عزیز

خبر خوشحال کننده اینست که بنظر من و بنابر احتمال زیاد شکایت انها به جایی نمیرسد اما نمیدانیم انها در دادگاه چه خواهند گفت چون ممکن است صورت مسئله را بگونه دیگر بیان کنند بجاست حضورا با وکیل خود مشورت کنید

موفق باشید

چک| سوال از وکیل چک

همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)


با سلام خدمت وکیل محترم

اگه چکی که میگیریم مدت دار باشه و طرف تاریخ صادر چکو توی امضای چک قید کنه اون چک کیفریه یا نه؟
ممنون

 پاسخ وکیل پایه یک دادگستری:

با سلام خدمت شما دوست عزیز

در صورت تغایر بین تاریخ صدور و تاریخ سر رسید آن چک حقوقی است

موفق باشید

خرید با چک, تضمین چک| سوال حقوقی


همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)


با سلام خدمت وکیل محترم

من می خواهم یک پراید را به کسی بفروشم و به جای پول چک سه ماهه دریافت کنم. مبلغ چک 11 میلیون تومن است. اگر بعد از سه ماه مبلغ چک را پاس نکرد من چه اقدام قانونی می توانم انجام بدهم؟ آیا برای او مجازات حبس خواهد داشت؟ یا اینکه در نهایت مراجع قانونی مبلغ چک را برای وی قسط بندی خواهند کرد مثلا برای یک سال دیگر؟ یعنی آیا برای او این ترس حبس وجود خواهد داشت که مبلغ آن را به موقع پرداخت کند؟
ممنون

 پاسخ وکیل پایه یک دادگستری:

با سلام خدمت شما دوست عزیز

برای این چکی که شما در سوال مطرح نموده اید هیچ شکایت کیفری نمیتوان کرد و شما صرفا از طرق حقوقی میتوانید موضوع را پیگیری کنید و احتمال تقسیط ان نیز وجود دارد. توصیه میکنیم برای تنظیم یک قرارداد خوب به یک وکیل با تجربه مراجعه کنید.

موفق باشید

سفته | سوال حقوقی

همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)


با سلام خدمت وکیل محترم

سلام من برادری دارم که بعد از هفت هشت سال همسر ایشان تقاضای طلاق دادن به علت کم بودن میزان درامد برادرم و در حین بحث زد و خوردی صورت گرفته که البته برگه پزشک قانونی ندارن و فقط خواهرش زن برادرم شاهد می باشد حالا برادر من کارگر ساختمان است و یک پسر-4 ساله دارد چقدر باید مهر بدهد و تکلیف فرزندش چه می شود و چون خود همسرش درخواست طلاق داده مهریه به ایشان تعلق نمیگیرد و همچنین تکمین نکرده و شکایت نقه کرده چرا دادگاه به نفع ایشان رای داده و هرروز حکم می فرستن ؟؟؟
ممنون

 پاسخ وکیل پایه یک دادگستری:

با سلام خدمت شما دوست عزیز

بله میشود و اصولا کارکرد سفته در قانون تجارت برای ضمانت است. برگشت زدن همان واخواست زدن سفته است شما می بایست به دادگستری مربوطه مراجعه نمایید و طی تشریفاتی انها را واخواست بزنید.

موفق باشید