وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

درخواست طلاق

16الی 66567311-021

همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)

با سلام خدمت وکیل محترم

سند ازدواجم در گاو صندوق همسرم می باشد که من رمزش را ندارم .هم اکنون قصد اجرا گذاشتن مهریه خود را دارم به نظر شما چگونه می توانم اقدام کنم؟

 

پاسخ وکیل پایه یک دادگستری:

با سلام حدمت شما دوست عزیز

با در دست داشتن شناسنامه و مدارک به دفترخانه ای که ازدواجتان در آن ثبت شده مراجعه و درخواست رونوشت از سند ازدواج کنید.


مشاوره حقوقی رایگان با وکیل خوب دادگستری 

مشاوره طلاق

16الی 66567311-021

همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)

با سلام خدمت وکیل محترم

2 سالی می باشد که ازدواج کردده ام مشکل اصلی عدم قبول مسئولیت همسرم است خرج زندگی را بر عهده نمیگیرد ,کار نمیکند و تمام مدت را به عیاشی, رفیق بازی و ... می گذراند . چند دفعه مرا مورد ضرب و شتم قرار داده بهو طوری که از او متنفر شده ام و تحمل این زندگی برایم به صفر رسیده. بعد از گذشت 2 سال هنوز برایم منزلی اجاره نکرده و در منزل پدرم سکونت دارم .چطور میتوانم به صورت اصولی برای گرفتن طلاق اقدام کنم؟

 

 

پاسخ وکیل پایه یک دادگستری:

با سلام حدمت شما دوست عزیز

طلاق به درخواست زن خلاف اصل است و نیازمند دلائل کافی مبنی بر تحقق شروط ضمن العقد و یا ورود زوجه به وضعیت «عسر و حرج» . بنابراین برای موفقیت در این مسیر از ابتدا به شماتوصیه میکنم ، از مشاوره حضوری یک وکیل مجرب بهره مند شوید.


مشاوره حقوقی رایگان با وکیل خوب دادگستری 

دادخواست اعسار

همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)

با سلام خدمت وکیل محترم

چند ماهی است که از همسرم  طلاق گرفته ام مشکل من پرداخت مهریه همسرم است دادگاه برای من 30 سکه نقد و ماهی یک سکه تعیین کرد در صورتی که من با حقوقم توانائی پرداخت آن را نداشتم دادخواست اعسار دادم,حکم مبنی بر سه ماه دو سکه صادر شد. اعتراض کردم ، باز همان سه ماه دو سکه تایید شد. من برای پرداخت 30 سکه نقد مقدار زیادی وام گرفته و ماهیانه قسط زیادی را متحمل شده ام دیگر  قادر به پرداخت به صورت ماهیانه یا هر 6 هفته نیستم. چه کار کنم که زندان نروم؟ خیلی درمانده شدم لطفا جوابم را بدهید

پاسخ وکیل پایه یک دادگستری:

با سلام حدمت شما دوست عزیز

حکم اعسار ، اعتبار امر مختومه ندارد و دوباره میتوانید این دادخواست را تقدیم کنید.


مشاوره حقوقی رایگان با وکیل خوب دادگستری 

رضایت پدر برای ازدواج دختر

16الی 66567311-021

همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)

سوال:با عرض سلام وخسته نباشیددختری 26 ساله هستم که قصد ازدواج دارم اما با مخالفت شدید پدر روبه رو شده ام آن هم تنها به دلیل عدم توانایی در تهیه جهیزیه و پرداخت خروج ازدواج از آن جا که این دلیل برای محالفت چندان منطقی به نظر نمی رسد آیا می توان از محضر دادگاه اجازه ازدواج گرفته و دیگر نیازمند رضایت پدر نباشم؟

پاسخ وکیل پایه یک دادگستری:
با سلام خدمت شما دوست عزیز

به طور کلی شرط اصلی گرفتن رضایت پدر است و احتمال اجازه گرفتن از دادگاه به شدت پایین است اما می توانید شخص مشخصی را به دادگاه به جای پدر معرفی نمائید اما امکان قبول آن توسط دادگاه بسیار پائین است.