وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

ایا هنگام طلاق از شوهر معتاد و شکاک اجرت المثل تعلق میگیرد


16الی 66567311-021

همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)


با سلام خدمت وکیل محترم

در صورت طلاق به دلیل ازار شوهر معتاد ایا اجرت المثل تعلق میگیرد

ممنون

 پاسخ وکیل پایه یک دادگستری:

با سلام خدمت شما دوست عزیز

بله تعلق میگیرد قبل از اینکه دادگاه گواهی عدم امکان سازش صادر کند میتوانید از دادگاه درخواست کنید

موفق باشید

درخصوص پشت قباله ازدواج


16الی 66567311-021

همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)


با سلام خدمت وکیل محترم

من ازدواج کردم و هدف همسرم تنها برده کشی از من بود. حالا می خواهد طلاق بگیرد و پشت قباله را به اجرا گذارد. پشت قباله یک دستگاه خانه ذکر شده ولی راجع به کیفیت خانه چیزی ننوشته است. همچنین دفتر خانه پشت قباله را بعد از امضای شاهد اضافه کرده و شاهد از این موضوع خبر ندارد. از طرفی زن من قصد رفتن به خارج از کشور دارد و به صورت مستقل زندگی می کند. همسرم برای گرفتن گذرنامه، امضای من را در مدارک پلیس بعلاوه 10 جعل کرده است؟ برای حفظ آبرو به جایی مراجعه نکردم. آیا می شود زن را تحت فشار قرار داد و پشت قباله را نداد و بابت جعل امضا او را دادگاهی ؟

ممنون

 پاسخ وکیل پایه یک دادگستری:

با سلام خدمت شما دوست عزیز

میتوانید بر علیه ایشان اقامه دعوا نمائید

موفق باشید

ادعای رابطه نامشروع در دوران عده

16الی 66567311-021

همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)


با سلام خدمت وکیل محترم

آیا زوج در دوران عده طلاق خلع می تواند با ادعای رابطه نامشروع زوجه با فردی دیگر از وی شکایت کند؟ یعنی زوج می تواند مدعی شود که این زن که در عده طلاق خلع من است با مردی دیگر رابطه نامشروع دارد؟ و اگر می تواند چنین ادعایی بکند، حکمش چیست؟

ممنون

 پاسخ وکیل پایه یک دادگستری:

با سلام خدمت شما دوست عزیز

رابطه ی نامشروع را باید اثبات کند اگر زنا هست باید با شهادت چهار مرد یا چهار بار اقرار باشد که فوق العاده مشکل است و اگر روابط نامشروع غیر از زنا است باز هم باید در دادگاه اثبات کرد

موفق باشید

ازدواج مجدد

16الی 66567311-021

همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)


با سلام خدمت وکیل محترم

میخاستم ببینم در ازدواج مجدد اگه همسره اول راضی به ازدواج شوهر باشه آیا بازم رای دادگاه لازمه یا نه؟؟؟
ینی دفترخانه برای ثبت ازدواج حتی اگه همسره اول رضایت بده بازم رای دادگاه لازمه ؟؟

ممنون

 پاسخ وکیل پایه یک دادگستری:

با سلام خدمت شما دوست عزیز

رضایت کافی است .حق طلاق برای همسر اول ایجاد میگردد

موفق باشید

حضانت فرزند دختر 10 ساله

16الی 66567311-021

همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)


با سلام خدمت وکیل محترم

من پدر یه دختر 10 ساله هستم که سه سال قبل طی یه حکم طلاق غیابی بر اساس وکالتنامه ی طلاق بنده به همسرم ، حضانتش با مادرش تعیین شده.
حالا بعد از گذشتن از سن 9 سالگی برای پس گرفتن حضانت از مادرش باید مجدداً دادخواست بدم به دادگاه و یا صرف اینکه دخترم پیش من راحت تره مشکلات قانونی برای من بوجود نمیاره در آینده با همسر سابقم در خصوص حضانتی که قانوناً با اونه؟
این روزا دخترم پیش منه و حاضر نیست برگرده به هیچ وجه پیش مادرش که در یک شهرستان دور از من زندگی میکنه.
خواستم بدونم باید قانونی اقدام کنم برای برگردوندن حضانت و اینکه بار حقوقی داره برام نگه داشتن دخترم یا صرفاً اینکه دخترم توی این سن نخواد برگرده پیش مادرش احتمال عواقب حقوقی رو برام از بین می بره

ممنون

 پاسخ وکیل پایه یک دادگستری:

با سلام خدمت شما دوست عزیز

نگهداری فرزند تکلیف والدین است
دادخواست حکم رشد بدهید با صدور حکم رشد فرزند شخصا محل زندگی را انتخاب میکند.

موفق باشید