وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

راهنمایی در مورد اجرای حکم دیوان عالی

همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)


با سلام خدمت وکیل محترم

اینجانب قطعه زمینی در روستای بازرگان شهر ماکو استان آ.غ که العان بخش شده در حدود سی سال پیش خریده ام و قولنامه موجود است البته متاسفانه در ان برگه فقط فروشنده و روحانی محل امضا کرده اند و من امضا نکرده ام البته کل زمینها اینجا قولنامه ای هست بعد از چند سال متوجه شدم که وراث فروشنده اقدام به فروش زمین کرده اند و خریدار هم ساختمان مجللی احداث کرده است (البته کسی که زمین را خریده است یک زمین دیگر هم خریده و به ان ضمیمه کرده و ساختمان احداث کرده است) شکایت من چند سال بعد صورت گرفت (بهر علت نتوانستم شکایت کنم)و دادگاه شهرستان و تجدید نظر استان با استناد به اینکه من برگه قولنامه را امضا نکرده ام و فقط خریدار امضا کرده و همچنین دعوای دیر هنگام وارد ندانسته اند و پرونده به دیوان رفت حالا دیوان در تاریخ۱۳۸۵ رای به نفع من داده و اعلام کرده است که باید زمین به من برگردانده شود حالا سوال من اینه که من این رای را باید چگونه اجرا کنم؟برای اجرا از کجا شروع کنم؟چکار کنم؟ هر چه وکیل گرفتم کسی به من یک جواب درست نداده و من همینطور چندین ساله علاف هستم
ممنون

 پاسخ وکیل پایه یک دادگستری:

با سلام خدمت شما دوست عزیز

گر رأی بابت اثبات مالکیت ملک به نفع شما صادر گردیده است شما می بایست با پرداخت وجه بابت ساخت اعیان ملک را پس بگیرید اجرای حکم با دادگاه شهرستان وقوع حکم می باشد برای اظهار نظر بهتر می بایست اسناد و مدارک مشاهده گردد شما می توانید مراحل دقیق تر اجرا را از وکیل خودتان جویا شوید

موفق باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.