وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

سوال حقوقی

همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)


با سلام خدمت وکیل محترم

من حکمی گرفتم مبنی براین که پولم رو به نرخ روزبگیرم اجرائیه به اقای طرف معامله ی من ابلاغ شده هفته پیش رفتم یکی ازخونه هاش رو توقیف کردم از شانس بده من همون روز توقیف خونه رو فروخت حالاهم رفتم حکم جلبش روبگیرم میگن تابعدعیدحکم جلب نمیدن. الان ازطرف کسی بهم پیغام رسونده نصف پولت رومیدم باقیش روهم طی چندتاچک برای چندماه دیگه پول هم داره ولی نمیخوادبده منم تاقبل عیدپول نیازم فرداباهاش قراردارم بنظرتون قبول کنم یاخیر؟تشکر
ممنون

 پاسخ وکیل پایه یک دادگستری:

با سلام خدمت شما دوست عزیز

چنانچه اموالی به غیر از مستثنیات دین سراغ ندارید پیشنهاد بدی نیست فقط اینکه مطلع باشید که در صورت برگشت چک همین تشریفات دادرسی می بایست طی شود ، لذا بهتر است شخص معتمدی ضمانت وی را با امضاء پشت چک بپذیرد

موفق باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.