وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

ابطال نظریه هسته گزینش در دادگاه تجدید نظر دیوان عدالت اداری -سوال وکیل

همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)


با سلام خدمت وکیل محترم

من در سال 88 از طریق سهمیه قهرمانی بصورت پیمانی در اداره ورزش و جوانان استخدام شدم.در سال 91 به دلیل اتهام اختلاس به 4 ماه انفصال موقت و 2 سال حبس تعلیقی و 1 میلیون تومن جریمه محکوم شدم که پس از طی دوره انفصال شروع بکار و حکم کارگزینی پیمانی صادر شد ولی بعد از 3 ماه طی نامه ای از گزینش اخراج شدم.به دیوان شکایت کردم که در فروردین 94 رای به رد شکایت شدم.الانم تو تجدید نظر هست.شاکیامم رفتند تو دفترخانه رضایت محضری دادند.آیا تجدید نظر میتونه نظریه گزینش را ابطال کند؟

ممنون

 پاسخ وکیل پایه یک دادگستری:

با سلام خدمت شما دوست عزیز

بستگی به استدلال دیوان در رد شکایت و دفاع شما در اعتراض به را و در نهایت محتویات پرونده داره با این مختصر نمیشه نظر قضایی داد

موفق باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.