وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

سوال حقوقی_ شهادت مجدد شاهدین


همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)


با سلام خدمت وکیل محترم

من در سال 1388 توسط چند نفر مورد صدمه بدنی قرار گرفتم از جمله از بین رفتن حس بویایی و بینای چشم راستم و ظاهرم هم خراب شده است حلا پس از گذشت 4 سال هنوز حکمی صادر نشده است و درضمن در مراحل اول 4 شاهد هم برای اثباتن بردم در دادگاه در ضمن من قصاص می خواستم ولی کمسیون پزشکی تهران ان را رد کرد و به دیه منجر شد در ضمن قبلش اصفهان قصاص را در کمسیون تائید کرده بود ولی اعتراض زدند و به تهران رفت حالا بعد 4 سال دادگاه 17 کیفری استان اصفهان از من شاهد می خواهد من چکار کنم شاهدها هم نیستند

ممنون

 پاسخ وکیل پایه یک دادگستری:

با سلام خدمت شما دوست عزیز

0 امتیاز
شهود قبل را معرفی کنید تا احضار شوند

موفق باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.