وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

سوال حقوقی_ تقاضای طلاق



همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)


با سلام خدمت وکیل محترم

من مردی هستم 35 ساله داری یک فرزند که مدت 6 سال هست که زندگی مشترکی را تجربه میکنم،در حال حاضر بعلت عدم سازش و دخالت اطرافیان و بخاطر فرزندم که بعلت دعواهای ما دچار آسیب های روحی و روانی شدیدی شده است می خواهم جدا شوممی خواستم برای انجام توفقات مالی با همسرم مرا راهنمایی بفرمائید مهریه همسر من 1360 سکه می باشد و دو باب منزل مسکونی داریم که یکی شش دانگ به نام من است و دیگری به صورت سه دانگ سه دانگ شریک میباشیم لطفاً در صورت امکان مرا راهنمایی کنید که با توجه به شرایط ی که مطرح کردم چه شکل و صورتی برای توافقات مالی شرغی و قانونی است ضمن اینکه حقوقی از هیچکدام تضییع نشود

ممنون

 پاسخ وکیل پایه یک دادگستری:

با سلام خدمت شما دوست عزیز

می توانید دادحواست طلاق بدهید.

موفق باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.