وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

سوال از وکیل_ پول واریزی به حساب بانکی


همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)


با سلام خدمت وکیل محترم

من دارم با استادم همکاری میکنم و پایان نامه مینویسم(برای دیگران).استادم ازقبل هزینه رو به اون افراد اعلام میکنه.وبعد از پایان کار اول افراد مبلغ را به حساب من،بعد کارخودشونو تحویل میگیرن(یا حضوری یا ایمیل).می خواستم بدونم آیا فرد میتونه از پولی که بحساب من ریخته شکایت کنه؟از لحاظ قانونی به چه شکله؟که مثلا بخواد بگه اینقدر ریخته واشتباهی ریخته و کلک ودغل بازی و....(که شما خودتون بهتر میدونید،که بخوان با اینکارا پولو ازم بگیرن)چون ما قراردادی نمیبنیدیم وفقط زبونی میگیم.پول هم به حساب خود من ریخته میشه نه حساب استاد.منم بعد واریز پول کاروبهشون تحویل میدم چون زحمت کشیدم.ممنون میشم راهنماییم کنید؟(چون بعضی ها هستن کا اگه اول کارو تحویل بگیرن دیگه پولشو نمیدن).

ممنون

 پاسخ وکیل پایه یک دادگستری:

با سلام خدمت شما دوست عزیز

کار شما غیر قانونی است

موفق باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.