وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

سوال از وکیل _ سوء پیشینه

همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)


با سلام خدمت وکیل محترم

در سال 91 من سرباز سپاه پاسداران بودم و بدلیل سهل انگاری در پست و خسارت رسیدن به اموال دولتی 7 روز در ندامتگاه 66 بودم و در دادسرای نظامی واسم 500 هزار تومان جریمه بریدن که 2سوم اون بخشیده شد کلا با 8 روز حبس 60 هزار تومن پرداخت کردم و بعد ازاد خدمتو تموم کردم می خواستم بدونم این برام سوء پیشینه محسوب میشه و تو استخدام تاثیر داره اگه تاثیر گذاره چند سال بعد از بین میره حتما جوابو بدین دستون درد نکنه من الان بیکارم می خوام سریع تکلیفم معلوم بشه.

ممنون

 پاسخ وکیل پایه یک دادگستری:

با سلام خدمت شما دوست عزیز

نه تاثیر ندارد

موفق باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.