وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

سوال از وکیل_ قرار داد برگشت پول



همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)


با سلام خدمت وکیل محترم

چند وقت پیش یک سایت رو 600 هزار تومن خریدم و قرار داد کتبی بستیم با امضا که اگر نخواستم تا 2 ماه وقت دارم سایتو پس بدم و 450 بگیرم.وقتی خواستم سایتو پس بدم گفت که پس نمیگیرم و بعد از کلی حرف گفت تا 6 ماه دیگه 300 پس میدم.من هم قبول کردم.یک ماه دیگه 6 ماه تموم میشه.اگر تا اون موقع پولو پس نداد میتونم شکایت کنم؟من اصفهانم و ایشون شیراز.اگه شکایت کنم باید برم شیراز؟هزینش چقدره؟و چقدر بم پس میدند؟احتمال موفقیت چقدره؟تنها مدرکی که دارم برگه قرار داده که توش نوشته تا 2 ماه دیگه در صورت نارضایتی 450 تومن باید پس بده با امضای ایشون.

ممنون

 پاسخ وکیل پایه یک دادگستری:

با سلام خدمت شما دوست عزیز

شما طبق قرار داد میتونید معامله رو بهم بزنید.

موفق باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.