وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

ثبت ازدواج


16الی 66567311-021

همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)


با سلام خدمت وکیل محترم

اینجانب 23 ساله هستم، حدود 1 سال پیش خودم و نامزدم با اطلاع هر دو خانواده در محضر عقد دائم کردیم ولی با توافق خانواده خودم و خانواده دختر عقد را ثبت نکردیم و صرفا صیغه عقد بین ما جاری شد، پس از 1 ماه متوجه شدم که با ایشان تفاهم اخلاقی ندارم و گفتم میخوام از این دختر جدا شم، البته رابطه جنسی بین ما برقرار نشد، اختلافاتی میان دو خانواده پیش آمد و دختر با لجبازی بصورت کیفری از من بخاطر عدم ثبت ازدواج شکایت کرد، قاضی پرونده اینجانب را علاوه بر الزام به ثبت واقعه ازدواج به پرداخت 8 میلیون تومان جریمه کرد، و اینجانب روی این حکم اعتراض زدم ولی هنوز پاسخ اعتراض اعلام نشده است، حال با صحبتهای انجام شده با خانواده دختر آنها مثل ما راضی به جدایی شده اند، میخواستم بپرسم در صورتی که دختر رضایت دهد و بگوید نمیخواهم عقد ثبت شود، آیا با توجه به اینکه قاضی حکم را صادر کرده است عدم ثبت واقعه ازدواج و صرفا جاری کردن صیغه طلاق ممکن هست یا خیر؟ در صورت رضایت دختر، پرداخت جریمه باید انجام شود؟ با توجه به اینکه اینجانب دانشجوی کارشناسی ارشد هستم و به دنبال کار میباشم لطفا در هر دو حالت در خصوص پیشینه کیفری اینجانب توضیح بفرمایید؟ در صورت داشتن پیشینه کیفری پس از چند سال پاک میشود؟
ممنون

 پاسخ وکیل پایه یک دادگستری:

با سلام خدمت شما دوست عزیز

رضایت بعد از طلاق توافقی اگر زمان تجدید نظر باقی مانده باشد ویا رای غیابی باشد میتوانید واخواهی کنید وتقاضای تخفیف مجازات کنید نگران سوء سابقه نباشید در سوابق ثبت میشود ولی در گواهی ذکر نمی گردد

موفق باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.