وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

وکیل خوب

وکیل خوب ارائه دهنده مشاوره رایگان حقوقی 16 الی 66567311- 021

دریافت مهریه در دروان عقد


16الی 66567311-021

همین حالا تماس بگیرید (مشاوره رایگان)


با سلام خدمت وکیل محترم

اینجانب در دوران عقد به سر میبرم و باکره نمی باشم حال قصد به اجرا گذاشتن مهریه خویش را دارم.آیا می توانم هیچ دیدری با همسرم نداشته و عدم تمکین نمایم؟

پاسخ وکیل پایه یک دادگستری:

با سلام حدمت شما دوست عزیز


زن به مجرد عقد مالک تمام مهریه خود میباشد(در صورتی که نزدیکی صورت گرفته باشد) ، و زن می‌تواند تا مهر به او تسلیم نشده از ایفای وظایفی که در مقابل شوهر دارد امتناع کند مشروط بر این که مهر او حال باشد و این امتناع مسقط حق نفقه نخواهد بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
mahtab lotfi پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 03:25 http://heyvanazarimamnoo.blogsky.com

من هموز وکیل نشده ام اما نیمچه وکیلچه اى هستم خارج از بحث درس و تعریف علمى ، زن در دوران عقد و زیر یک سقف نرفتن فقط نصف مهریه رو میتونه دریافت کنه ، درسته استاد عزیز ؟ یا فقط اعتماد به نفس کاذب باعث شده بنده خودم رو نیمچه وکیل بدونم ؟
در هر صورت
استاد عزیز به من سر بزن و در صورت مثبت بودن کار من رو حمایت کن.

سلام دوست عزیز
در صورت باکره بودن تنها نیمی از مهریه را می تواند دریافت کند اما در صورت نزدیکی کل مهریه به ایشان تعلق خواهد گرفت.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.